غفاری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: از تیرماه سال جاری، حقوق کارکنان شهرداری کرج بر اساس نظام جامع پرداخت و پاداش محاسبه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ منوچهر غفاری اظهارکرد: تبیین نظام جامع پرداخت در راستای شفافیت، عدالت و انگیزش مبتنی بر عملکرد کارکنان برای انجام کار با کیفیت بعد از هفت ماه کار و تلاش اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج اجرایی خواهد شد.

غفاری عنوان کرد: با توجه به تفاوت بین قراردادهای کارگری و کارمندی تبعیض‌هایی در پرداختی ها به وجود آمده بود و این موضوع موجب تفکیک در نوع دریافت حقوق بین کارمندان شده بود که نارضایتی در بین پرسنل و کاهش انگیزه و راندمان کاری را درسازمان شهرداری کرج به دنبال داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج در ادامه صحبت‌های های خود عنوان کرد: به منظورساماندهی این موضوع قراردادی از سوی شهرداری کرج با مشاوری که تجربه موفق در برخی کلانشهرها داشته منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح طی ماه آینده پیاده‌سازی خواهد شد، ضمن تاکید بر آمادگی همکاری همه جانبه اداره کل تحول اداری، گفت: با توجه به حساسیت موضوع و ابهام در ماه‌های ابتدایی اجرای این طرح این اداره آموزش‌های لازم را به مدیران و همکاران ارائه خواهد داد و همچنین جهت اطلاع رسانی در این خصوص از بسترهای فضای مجازی و رسانه‌ها استفاده خواهد شد.

غفاری بااشاره اینکه شهرداری کرج علیرغم اینکه دو برابر ساختار سازمانی پرسنل دارد ولی گاهی برای تامین نیروی انسانی و نیروی ماهر و تخصصی با مشکل مواجهه شده است، گفت: این موضوع نشان از این است که شهرداری کرج در تربیت نیروی انسانی به درستی عمل نکرده و کانالیزه کردن رشد نیروها می‌ تواند مکمل این پروژه برای اجرای گام‌های بعدی باشد.

منتشر شده در تاریخ ۴ تیر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =