قاسم پور

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج گفت: مشکلاتی که سال ها زمین مانده است و رنج آن را مردم عزیزمان می بردند با تدبیر و درایت مدیریت استان البرز ساماندهی و رفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج با توجه به مسائل و مشکلات متعددی که در مباحث شهری وجود دارد و معضلاتی که برخی از حوزه های عملکردی را تحت تأثیر قرار می دهد؛ نشست هم اندیشی رئیس و اعضا شورای شهرستان کرج با استاندار البرز با طرح مسائل، چالش ها و دغدغه های شهری برگزار شد.


علی قاسم پور  در این دیدار هدف شورای اسلامی شهرستان کرج را تعامل با همه دستگاه ها عنوان کرد و اظهارداشت: منافع شهر و مردم، محور کار و اولویت شورای شهرستان است تا تأثیرگذاری و اعتبار شورا نزد ادارات، دستگاه ها و مردم محسوس و ویژه دیده شود.


رییس شورای اسلامی شهرستان کرج اذعان کرد: مشکلات در استان بسیار است، اما در کنار آن ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف داریم که باید با هم اندیشی به دنبال راهکارهایی برای رفع مشکلات باشیم.


وی ضمن قدردانی از  زحمات استاندار در پی گیری پروژه های مطرح کلانشهر کرج بیان کرد: قطار شهری، بزرگراه شمالی و مصلی کرج از پروژه های بزرگی هستند که شخصا توسط استاندار پی گیری و به سرانجام رسیده است.  


گفتنی است در این نشست مقرر شد با جلسات مستمری که در آینده و با حضور استاندار، اعضا شورای شهرستان و مدیران دستگاه ها  و مدیریت شهری برگزار می شود؛ مسائل و دغدغه های شهر  بررسی و برای حل آنها تصمیم گیری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =