• ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
  • کد خبر: 86565
علیرضا رحیمی

نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مسئولان حق گردن‌کشی برای مردم ندارند و باید مانند شهید رئیسی در برابر مردم خاضع و خاشع باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی محمودآبادی گفت: موضوع انتخابات فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و کنش اجتماعی برای یک کشور اقتدار به همراه دارد و کسی که میل به اقتدار و آبروی کشورش داشته باشد در انتخابات شرکت می‌کند و هر کسی که به هر دلیلی انتخابات را تحریم می‌کند، این عدم مشارکت در انتخابات چیزی جز خیانت به وطن، خاک و ناموس خود نیست.


وی ادامه داد: در مورد کاندیداها باید سراغ گزینه‌ای رفت که در مسیر و جریان شعارهای انقلاب و امامین انقلاب باشد. به گفته مقام معظم رهبری که می‌فرمایند ما به قله نزدیک هستیم، اگر افراد چشم‌های خود را بمالند و عینک خود را تمیز کنند شواهد این امر را به وضوح می‌بینند.


 علیرضا رحیمی افزود: حضور در مناسبت‌های مذهبی، ملی و اجتماعات، پویایی و زنده بودن مردم را می‌رساند و این زنده‌بودن مردم در کنار مسئولان اجرائی کشور و شهرها می‌تواند باعث فتح هرچه زودتر قله شود و این تمدن زودتر اتفاق بیافتد.


رحیمی تصریح کرد: قسمتی از انتخابِ یک گزینه خوب در مسیر شعار امامین انقلاب توسط شهید رئیسی اتفاق افتاده است و رهبری نیز در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) فرمودند که این عرض ارادتی که مردم به پیکر ۶ شهید بزرگوار داشته‌اند، عملیاتی شدنش به رویکرد رفتار جهادی، خدمت، نوکری و تواضع این شهید بزرگوار در جلوی مردم است، مسئولان حق گردن‌کشی برای مردم را ندارند و باید در دستگاه خود به حق‌طلبی و دعوا بپردازند اما برای مردم نه؛ در برابر مردم، باید این تواضع و کار کردن اتفاق بیافتد و مردم جز کار و کار هیچ چیز نمی‌خواهند.


نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در پایان اظهار داشت: اگر برای مردم و رفع مشکلات آنان کار کنیم تحریم بی‌اثر می‌شود، ما کار انجام دهیم، مردم رضایت داشته و خوشحال می‌شوند، فساد به حداقل می رسد و همه این کار و پیشرفت ها خدعه دشمن را بی تاثیر می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =