کمیته درآمدی

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت: از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج طی سه ماهه اول سال دو هزار و ۵۸ میلیارد تومان آن جذب شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی خدابنده لو در جلسه کمیته درآمدی؛ اظهار کرد: طی سال گذشته شهرداری کرج با بودجه ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان توانست در دومین سال متوالی ۱۰۰ درصد بودجه را جذب کند.  


خدابنده لو با بیان اینکه عملکرد شهرداری طی سال جاری مطلوب بوده است، افزود: سه ماهه اول سال جاری دو هزار و ۶۵ میلیارد تومان وصولی نقدی و تهاتری داشته است.


مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت: وصولی شهرداری کرج در طی سه ماه اول سال ۱۴۰۲ یک هزارو ۶۲۰ میلیارد تومان بوده که افزایش ۱۲۷ درصدی در جذب بودجه در سه ماهه اول ۱۴۰۳ در مقایسه با سال گذشته را نشان می‌دهد.


 وی با تاکید براینکه مدیران شهرداری کرج باید در خصوص جذب بودجه با جدیت بیشتری اقدام کنند، گفت: تحقق اهداف و برنامه‌های شهری و کسب حداکثری منابع درامدی امسال با همکاری بیشتر مدیران مناطق و سازمان‌ها و مشارکت شهروندان صورت خواهد گرفت.


خدابنده لو در بخش دیگر صحبت‌های خود در خصوص جذب بودجه از عوارض خودرو بیان کرد: در بخش عوارض خودرو در سال ۱۴۰۲ توانسته‌ایم از ۲۲۴ هزارخودرو ۱۲۷ هزار میلیارد تومان عوارض کسب کنیم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جاری نیز در سه ماهه اول سال جاری نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان عوارض خودرو دریافت شده است.


گفتنی است طی این جلسه که با حضور افراسیاب شجاعی قائم مقام شهردار کرج، علی سلطانی مقدم معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج و دیگر معاونین و مدیران مناطق ده گانه کرج برگزار شد در خصوص وضعیت تمکین آرای کمیسیون ماده صد و بررسی وضعیت موجود در مناطق و آخرین وضعیت چک‌های برگشتی با ارائه گزارش از سوی مدیران بحث و گفتگو شد.

منتشر شده در تاریخ ۶ تیر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =