حشم فیروز

فرمانده حوزه بسیج شهرداری کرج گفت: امسال بعد از تجربه موفق سال گذشته در عید غدیر، بسیج شهرداری کرج عملکرد خود را نسبت به سال گذشته گسترش داده و ۳۸ موکب پذیرایی و فرهنگی برپا کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سرهنگ علی اکبر حشم فیروز با اعلام این خبر گفت: بسیج مجموعه مناطق و سازمان های شهرداری کرج در مرحله دوم حضور در مراسم راهپیمایی بزرگ جشن عید غدیر خم امسال ۳۸ موکب برپا کردند.  

وی افزود:سال گذشته بسیج هر کدام از مناطق و سازمان های وابسته ۲۵ موکب برپا کردند. امسال در مرحله دوم این حضور با همکاری بسیج تمامی مناطق شهرداری کرج و سازمان های وابسته ۳۸ موکب برپا می شود.  

حشم فیروز تاکید کرد: در این بین ۷ موکب به عنوان موکب های فرهنگی با همکاری پایگاه بسیج خواهران اقدام به برپایی برنامه های فرهنگی مختص کودکان کردند. همچنین غرفه هایی هم برای بازی کودکان در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: باقی موکب ها که شامل ۲۵ موکب می شود مخصوص پذیرایی بود که به دلیل هوای تابستانی تصمیم گرفته شد در آن نوشیدنی ها و خوراکی های متناسب با گرما مثل آب دوغ خیار، شله، آب انار، آب طالبی، فالوده و بستنی پخش شود.  

فرمانده بسیج شهرداری کرج افزود: در این مراسم غرفه هایی برای نقاشی و بازی های مختلف و رنگ آمیزی صورت کودکان درنظر گرفته شد. همچنین پخش بادکنک و کتاب های آموزشی نیز انجام شد.

وی در انتها گفت:در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری کرج استیج و مراسم مداحی، تواشیح و سرود برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =