چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت:اعضای محترم شورا، شهردار، معاونین و مدیران توجه داشته باشیم که وقت اضافی برای حرف اضافه نداریم و کار جهادی فقط در حواشی بازدید، تعدد پروژه ها یا فراوانی لوایح نیست، اولویت کار جهادی تسریع، تکمیل و افتتاح به موقع تعهدات در متن مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار در یکصد و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار اظهارداشت: من و سایر اعضای محترم شورا در بررسی ردیف های بودجه سال ۱۴۰۳ به تکمیل و افتتاح پروژه ای عمرانی جاری اندیشیده ایم و نهایت مساعی خود را نموده ایم که جز عمران و امور جاری سازمان ها، مناطق و مرکز تکالیف یا تعهدات غیر ضرور در مغایرت با زمان باقی، توان اجرایی و بنیه مالی شورا و مدیریت شهری طرح نکنیم.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج ضمن خدا قوت و همراهی شهردار با همه مدیران خدوم شهرداری اذعان کرد: معاونین و مدیران شهرداری لازم است از پراکندگی اقدامات، تعدد لوایح، بارگذاری جدید مالی، قصور یا تعلل در اجرای پروژه ها اجتناب نمایید.

چپردار بیان کرد: البته تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی که به مردم تعهد سپرده ایم جز با  اهتمام مضاعف، همدلی و کار جهادی از سوی تک تک آحاد شورا و مدیریت شهری محقق نخواهد شد. اول به خودم بعد سایر اعضا، شهردار و مدیران شهرداری توصیه و از همه دوستان و همکاران  معزز بسیار خاضعانه درخواست می کنم اگر واجد تعلل، نقض، نقص، قصور یا کسوری در اجرای پروژه های عمرانی جاری در سطح شهر هستیم، می بایست با فوریت و همت مضاعف موانع  آن را رفع و تسریع اقدامات را در دستور کار خودمان قرار دهیم.  


عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: ما به مردم عزیز شهرمان قول افتتاح پروژه ها در سال پایانی این دوره از شورای اسلامی شهر را داده ایم و به فضل الهی آثار ماندگار آن را به ایشان تقدیم خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =