افتتاح بوستان جهان دیدگان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: احداث بوستان موضوعی جهان‌دیدگان در راستای شهر دوستدار سالمند انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عاقلی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از بوستان موضوعی جهان‌دیدگان که با حضور شهردار کرج، اعضای شورای شهر، مدیران شهری، پیشکسوتان و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: این پارک در راستای شهر دوستدار سالمند احداث شده است.


وی افزود: مدیریت شهری کرج با توجه بیشتر به موضوعات مناسب‌سازی فضاهای شهری، برای ایجاد تسهیل در تردد و اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با سالمندی تلاش می‌کند.


عاقلی گفت: سالمندان می‌توانند در کنار هم و همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، ساعات خوشی را در این پارک تجربه کنند.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: پارک‌ها و بوستان‌های شهری به عنوان فضاهایی که اکثر افراد سالمند اوقات فراغت خود در طول روز را در آن‌ها سپری می‌کنند، نقش مهمی در ارتقا سلامت روانی و جسمانی آن‌ها دارند.


وی با اشاره به ضرورت تمرکز بر طراحی و اجرای پارک‌های موضوعی در شهر کرج، اضافه کرد: طی سال‌های اخیر پارک ویژه نابینایان، پارک محیط‌بان (حیات وحش) و پارک ملی ایران کوچک با تجلی فرهنگ ۳۱ استان کشور به بهره‌برداری رسیده و دو پارک ویژه کودک نیز در مراحل تکمیلی احداث قرار دارد.


منتشر شده در تاریخ ۷ تیرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =