افتتاح بوستان جهان دیدگان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید تمام امکانات را برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلانشهر به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی در آِیین گشایش پارک جهان دیده گان کرج که با حضور رییس و اعضای شورای شهر، شهردار، اصحاب رسانه و تعدادی از سالمندان و شهروندان برگزار شد اظهارداشت: توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی سالمندان در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیمی از کار فضا است که اگر نباشد در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دچار مشکل می شویم.

سعیدی بیان کرد: دخالت مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان و ورود جدی در عرصه حکمرانی از جمله مسئولیت های اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: شهروند مسئول کسی است که وظایف خود را در قبال حاکمیت می داند و جایگاه خود را می شناسد و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دخالت مستقیم دارد.

سعیدی با بیان اینکه کرج در گذشته یک باغشهر بزرگ بوده است، افزود: باید تمام امکانات را برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلانشهر به کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این دوره و دوره های گذشته تلاش شده که فضاهای این چنینی را به مردم برگردانیم و اجازه ندهیم شهر بیش از این به سازه های خشک، ‌خشن و غیر روح بخش افزایش یابد.

به گفته وی، شورای ششم سیاستش بر این است که کرج را برگرداند به باغشهری که در گذشته بوده و الان چشم انداز می بینیم و متاسفیم که فاصله زیادی با این باغشهر داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =