پارک جهان دیدگان

مهرداد کیانی، شهردار کرج: بی شک می توان ادعا نمود که کلانشهر کرج متفاوت ترین فصل کار و خدمت را پشت سر می گذارد و شاهد جهش چشمگیر پروژه های عمرانی و به سرانجام رساندن طرح های ملی و توسعه زیرساخت ها هستیم، دستاوردهایی که جز در فضای وحدت و همدلی فرصت به ثمر نشستن نمی یافتند.

پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی، شهردار کرج: بی شک می توان ادعا نمود که کلانشهر کرج متفاوت ترین فصل کار و خدمت را پشت سر می گذارد و شاهد جهش چشمگیر پروژه های عمرانی و به سرانجام رساندن طرح های ملی و توسعه زیرساخت ها هستیم، دستاوردهایی که جز در فضای وحدت و همدلی فرصت به ثمر نشستن نمی یافتند.  
 
خداوند عالم را شاکرم که توفیق خدمت به مردم فهیم و شریف کرج را نصیب بنده نموده است؛ در این مسیر با همراهی اعضای محترم شورای شهر برای حل مشکلات و از میان برداشتن موانع توسعه و آبادانی این کلانشهر و تکمیل پروژه های نیمه تمام و تحقق آرمان هایی همچون توزیع عادلانه امکانات شهری، محرومیت زدایی و تقویت نشاط اجتماعی هم صدا و همراه شده ایم.  
 
با نیم نگاهی به گذشته می توان دریافت که ایجاد زیرساخت هایی همچون سامانه اتوبوس تندرو، برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی، به صدا در آمدن حرکت قطار شهری در اعماق زمین و... در دوره ششم مدیریت شهری کرج عملیاتی شده اند و امروز به جرأت می توان گفت که شهرداری انجام چندین مأموریت ملی را توأمان با تکمیل طرح های محلی را در دستور کار دارد.  
 
بزرگراه شمالی، اتصال قطار شهری کرج به خط ۵ متروی تهران، احداث همزمان چندین تقاطع غیرهمسطح، پارکهای در دست اقدام و بوستانهای موضوعی، توسعه راه های دسترسی همچون افتتاح ادامه بلوار ناصربخت و فازهای تکمیلی کنارگذر مهرشهر، نهضت ساماندهی معابر و آسفالت ریزی کم سابقه در سطح مسیرهای اصلی و فرعی، ساخت تصفیه خانه های محلی، بهره برداری از بیش از ۳۰ بوستان محله ای، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و راه اندازی BRT، خریداری اتوبوس ها و تاکسی های برقی، توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی و تقویت نشاط اجتماعی از موضوعاتی هستند که در دوره کنونی مدیریت شهری کرج پیگیری شده، به ثمر نشسته یا در دست تکمیل قرار دارند.  

بنده همواره قدردان فعالیت ها و تلاش شبانه روزی معاونین، مدیران، کارشناسان و کلیه پرسنل خدوم مدیریت شهری به ویژه پاکبانان و سبزبانان شریف و زحمتکش بوده و باور دارم که این دستاوردها جز در فضای اتحاد و همدلی و همراهی و حمایت اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان محترم در سطح شهرستان کرج و استان البرز شدنی نبود و قطعاً ما شروع کننده مسیر تازه ای در خدمتگزاری و پاسخگویی هستیم.  

مهرداد کیانی 

خادم مردم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =