3

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج، از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شهرک ولیعصر (عج) – آق تپه در این منطقه خبر داد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طبق قانون، مالکان اراضی و املاک واقع در محدودۀ خدماتی باید پیش از ساخت و ساز اقدام به دریافت مجوز کنند.

  
وی ادامه داد: مالک موظف است پیش از ساخت و ساز مجوز دریافت کند و شهرداری‌ها مکلف هستند توسط مأموران خود از عملیات ساختمانی بدون مجوز یا خلاف مجوز در زمین محصور یا غیرمحصور پیشگیری به عمل آورند.

صفدری افزود: در راستای اجرای آراء قطعی کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها، اداره حقوقی و اجرائیات منطقه ۳ نسبت به اجرای رای اعاده ملک واقع در شهرک ولیعصر(عج) – آق تپه خیابان سوم شرقی اقدام کردند.


وی عنوان کرد: ملک مذکور در سال گذشته اقدام به احداث بنا بدون اخذ پروانه ساختمانی کرده بود که با پیگیری اداره حقوقی و اجرائیات منطقه با اخذ دستور از مقام محترم قضایی برابر رای قطعی کمیسیون ماده صد اعاده و تخریب شد.
 

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج خاطرنشان کرد: این منطقه کماکان با اهتمام ویژه بیش از بیش به جد با تخلفات ساختمانی مقابله خواهد کرد تا از ساخت و ساز غیرمجاز و تضییع حقوق شهروندی جلوگیری به عمل آورد.


 وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۷ این موضوع را برای انجام برخوردهای قانونی، اطلاع دهند.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =