سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: دستگاه‌های متولی و سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز که متولی اصلی هیئت‌ها می‌باشد ضروریست زوایای مختلف حضور اشخاص بی‌حجاب در دسته عزاداری را بررسی کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: از همه مردم متدین و دوستدار اهل بیت (ع) در اقامه عزای حسین بن علی (ع) و تقدیر از همه دستگاه‌های فرهنگی هیئت داران مساجد و حسینیه علی الخصوص همکاران شهرداری از جمله سازمان فرهنگی و سازمان سیما و منظر و تک تک اعضای محترم شورا که به خوبی نقش حمایتی خود را انجام دادند قدردانی می کنم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در خصوص اتفاق حضور اشخاص بی‌حجاب در دسته عزاداری و عدم رعایت حدود شرع، لازم است دستگاه‌های متولی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی استان که متولی اصلی هیئت‌ها می‌باشد زوایای مختلف این مسئله را بررسی کند.

سعیدی اذعان کرد:  البته ضمن اینکه از اقدامات نیروی انتظامی و دستگاه قضا در احضار این حرمت شکنان تشکر می‌کنیم اما مهمتر از برخورد با مفاسد و فساد برخورد با اقامه کنندگان مفاسد است کسانی که با طراحی این قداست‌ها را دستخوش تمسخر می‌کنند.

عضو  شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: اینجاست که اهمیت تولید سند در خصوص هیئت تراز انقلاب اسلامی خودش را نشان می‌دهد هیئت اگر اسلامی باشد و کار تربیتی و آموزشی کند قطعاً مطابق با سند واعظ دارد اعضا و پیرغلامانی دارد که خود مروج احکام شرعیه هستند مداحی دارد که مدح اهل بیت و بیان فضائل اهل بیت می‌نماید و از اقدامات خلاف شرع و عرف جلوگیری می‌کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: مسئله بعدی اتفاقی که در خصوص حضور یک بلاگر بدحجاب در تبلیغ اتوبوس برقی بوده فارغ از اینکه بررسی‌های بنده تا این لحظه نشان می‌دهد که شهرداری ورود و دخالت مستقیمی در این امر نداشته و شهردار محترم هرگونه رابطه‌ای در سفارش را تکذیب کردند.

وی خاطرنشان کرد: علی ایحال مسئولیت اتوبوس با شهرداری است زوایای این اتفاق بررسی و اعلام شود ساده انگارانه است که بپذیریم هیچ همراهی وجود نداشته است اگرچه معتقدم لازم نیست همه اشتباهات در شهر را به گردن شهرداری و شورای شهر بیاندازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =