المان امیرالمومنین

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از طراحی و ساخت و نصب المانی برگرفته از خوشنویسی اسلامی با هدف فضاسازی مسجد امام علی علیه السلام واقع در مهرشهر کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های هنر شهری، ایجاد و افزایش زیبایی‌های دیداری به واسطه تولید اِلمان‌ها و احجام با محتوا، ماندگار و تأثیرگذار در اذهان عابرین و شهروندان است.


وی افزود: یکی از منابع تولید محتوا در این خصوص، فرهنگ و هنر غنی ایرانی، اسلامی است که سرشار  از نقوش و خطوط صاحب هویت است که می‌تواند دستمایه اجرای این آثار در فضاهای عمومی شهری باشد.


عاقلی بیان داشت: بازتولید و تقویت عناصر هویتی در زیباسازی فضاهای شهری بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در ادامه این مسیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با هدف فضاسازی مسجد امام علی علیه السلام واقع در مهرشهر کرج نسبت به طراحی و ساخت و نصب المانی برگرفته از خوشنویسی اسلامی با استفاده از متریال فلز، چلنیوم و دارای نورپردازی در شب اقدام کرده است.


وی اضافه کرد: طراح و سازنده این اثر سمانه شادی، هنرمندی است که در مناسبت‌های گذشته نیز تجربه همکاری با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج را در طراحی و اجرای المان‌های شهری داشته است.

نام‌ امیرالمؤمنین زینت بخش مهرشهر کرج شد

نام‌ امیرالمؤمنین زینت بخش مهرشهر کرج شد

نام‌ امیرالمؤمنین زینت بخش مهرشهر کرج شد


منتشر شده در تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =