• ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
  • کد خبر: 86754
رضا بیات

رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری کرج گفت: تا پایان تیرماه در مجموع ۲۲۰ پروانه در مناطق دهگانه کرج صادر شده که مجموع مساحت آنها ۳۱۱ هزار و ۶۴۳ متر مربع است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رضا بیات با اشاره به تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در مناطق دهگانه کرج در چهارماهه اول امسال اظهار کرد: تا پایان تیرماه در مجموع ۲۲۰ پروانه در کرج صادر شده که مجموع مساحت آنها ۳۱۱ هزار و ۶۴۳ متر مربع است.

وی ادامه داد: علاوه براین، طی این مدت ۲۹ مورد احداث بنا به مساحت ۵۳ هزارو ۷۹۵ متر مربع، ۱۰۱ مورد تجدید بنا به مساحت ۱۱۱ هزار متر مربع هم به ثبت رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: تا پایان تیرماه، چهار مورد دیوارکشی، ۴۰ مورد تمدید پروانه به مساحت ۵۴ هزارو ۹۴۹ متر مربع، پنج مورد توسعه بنا و همچنین ۴۱ مورد اصلاح پروانه به مساحت ۸۹ هزارو ۷۹۶ متر مربع انجام شده است.

بیات با اشاره به مناطقی که بیشترین و کمترین آمار صدور پروانه را داشته‌اند، گفت: منطقه شش و منطقه سه بیشترین و منطقه دو و ۱۰ کمترین آمار صدور پروانه ساخت تا آخر تیرماه را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه با وحدت به دنبال کاهش مدت زمان صدور پروانه و تسهیل و تسریع فرایند سیستمی در اغلب خدماتی که توسط معاونت شهرسازی و معماری ارائه می‌شود، هستیم، توضیح داد: این همکاری درون سازمانی بین سازمان آتش نشانی، پارک‌ها و فضای سبز، پسماند و ...، همچنین تعامل با نظام مهندسی استان البرز اتفاق افتاده است.

رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری کرج گفت: معاونت شهرسازی و معماری تلاش دارد تا بتواند با سیستمی نمودن فرایندهای ارائه خدمات هرچه سریع‌تر به سمت تحقق شهرداری تمام الکترونیک گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =