رونمایی از تجهیزات آتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی مرداد ماه، آتش نشانان به ماموریت ۴۸۹ مورد حریق و ۸۹۷ مورد حادثه اعزام شده‌اند.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، باحضور چهار هزار و ۶۷۱ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت هزار و ۸۲ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۷۹۸ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۸۹ مورد حریق و ۸۹۷ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۳۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفته است، افزود: در ماهی که گذشت ۵۷۲ مورد نجات یافته، ۸۳ مصدوم و ۹ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد، داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت، در ایستگاه ۱۲۳ با ۹۴ ماموریت، ‌ایستگاه ۱۱۴ با ۹۱ ماموریت، و ایستگاه ۱۲۲ با ۸۶ ماموریت اعزامی بوده است.


یساولی بیان داشت: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۰۶ مورد صدور جواز و ۱۴۴ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

وی، صدور ۳۳ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۱۸ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۶۷ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۶ مورد در حوزه ایمنی شهری و بازدید از اماکن تجاری به تعداد ۳۳ مورد را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اضافه کرد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۳۰ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، ادارات، آتش نشان داوطلب و کارورز باحضور ۳۳۰ کارآموز به مدت ۳۶۴ ساعت با همکاری ۴۰ مربی و برگزاری دوره‌های آشنایی با سیستم ایربگ خودروهای هیبریدی، راهبری خودرو هیوندا مایتی، مربیگری کمک‌های اولیه، اجرای سیستم فرماندهی حوادث و وظایف فرمانده(ICS) با حضور ۱۷۷ فراگیر از پرسنل سازمان به مدت ۴۷ ساعت با همکاری ۱۳ مربی و برگزاری مسابقات عملیات ورزشی آبرسانی ویژه تیم‌های عملیاتی سازمان طی یک ماه گذشته انجام شد.


منتشر شده در تاریخ ۱ شهریورماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =