• ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
  • کد خبر: 86927
مسابقات ورزشی قهرمان محلات

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: هفتمین دوره مسابقات بزرگ ورزشی محلات شهر کرج، با تکمیل ثبت نام تیم‌های مینی والیبال و بوکس آغاز شد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به آغاز هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج، اظهار کرد: با توجه به کامل شدن ظرفیت ثبت نام در دو رشته پر طرفدار مینی والیبال و بوکس، گروه‌بندی نفرات و جدول مسابقات تنظیم و پس از قرعه کشی، مسابقات این دو رشته با حضور پرشور شهروندان کرجی و علاقه‌مندان و خانواده‌های ورزشکاران، در سالن ورزشی شهدای شهرداری کرج و سالن بوکس شهید عجمیان آغاز شد.

وی افزود: در رشته مینی والیبال، استقبال کم نظیری صورت گرفته و تعداد ۲۱۷ تیم که شامل تیم‌های دختران و پسران است، در رده‌های سنی مختلف باهم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: رشته زیبای بوکس، شاهد استقبال پرشور علاقه‌مندان و ورزشکاران این رشته قرار گرفته و در سطح بالا و در کلاسِ ملی، تعداد ۲۱۸ بوکسور را میزبانی می‌کند که این ورزشکاران در چهار روز با هم رقابت خواهند کرد.

اشتری گفت: رویداد بزرگ ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج، یک جشنواره بزرگ ورزشی با ۲۰ رشته متنوع و جذاب و پر مخاطب است که در سطح ملی می‌تواند به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی شهرهای کشور و با محوریت محله‌های شهری خودنمایی کند.

شروع طوفانی مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج

شروع طوفانی مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج



منتشر شده در تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =