معدن طبس

شهردار کرج، کوچ غریبانه معدنچیان حادثه طبس را به ملت ایران اسلامی و شهروندان کرجی تسلیت گفت و برای خانواده‌های داغدار این عزیزان صبر جمیل را از خداوند متعال طلب کرد.

مهرداد کیانی با صدور پیامی، درگذشت بیش از ۵۰ هموطن سخت‌کوش و پرتلاش را در حادثه معدن زغال سنگ طبس تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

معدن، در ذهن بیشتر ما تداعی‌گر منبعی از ثروت و قدرت است اما در ذهن معدنچیان و خانواده‌های همیشه دلواپس‌شان نمادی از زحمت و دوده و خطر...

متأسفانه روز گذشته طی وقوع حادثه‌ای در معدن ذغال سنگ طبس، جان عزیز بیش از ۵۰ معدنچی از عمق زمین به سوی آسمان پرکشید؛ حادثه‌ای که باعث شد اولین روز از فصل پاییز را با ریختن این برگ‌های سبز و ارزشمند از درخت زندگی به سوگ بنشینیم.

کالبد رنجور این عزیزان آنچنان که سنگ‌های قیمتی از میان خاک و سنگ سخت پیدا می‌شوند، یک به یک از بستر حفره‌های خاموش و خوفناک معدن، خارج شدند و اندوهی عمیق را به جان و دل مردم ایران زمین و خانواده‌های چشم انتظارشان ریخت.

بی شک ما و تمام ساکنان کرج نیز همچون سایر مردم این سرزمین خود را در غم و درد خانواده‌های این عزیزان شریک و همراه می‌دانیم و برای این روح‌های پاک و ارزشمند طلب رحمت و مغفرت می‌کنیم.

پر واضح است درب رحمت خداوند رو به سوی کسانی که جهاد برای کسب روزی حلال را در مسیر زندگی و حیات خویش برگزیده‌اند، گشوده و ایشان نزد خداوند صاحب اجر و مقامی بلند هستند.

یاد و نام‌شان گرامی باد

مهرداد کیانی

شهردار کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =