حسین عطایی

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از تداوم اقدامات و عملیات عمرانی اعم از بهسازی و جدولگذاری،  زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه خبر داد.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: در جهت افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان و با توجه به اهمیت زیرساخت های شهری، تمام تلاش خود برای اجرای پروژه‌های عمرانی در زمان تعیین‌شده خواهیم کرد.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی می‌توان به روکش آسفالت بلوارهای اصلی مانند امام خمینی(ره)، مسیح پاکدل، شهید خانزاده و شهید زرهبان اشاره کرد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: همچنین پروژه‌های زیرسازی و آسفالت خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها در محلاتی مانند حسین‌آباد مهرشهر، اخترآباد. و فاز چهار با جدیت دنبال می‌شود.

این مسئول بیان کرد: علاوه بر این، ایجاد نهر برای هدایت آب‌های سطحی، لوله‌گذاری، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی در بسیاری از مناطق در حال انجام است.

عطایی افزود: با توجه به رفع مشکلات تردد مردم، در فصل بارندگی زیرسازی و آسفالت معابر خاکی نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: با اجرای این پروژه‌های عمرانی، گامی در جهت بهبود بخشیدن به شهر و افزایش رضایتمندی‌های مردمی برداشته شده است. این نشان از عزم جدی شهرداری برای ایجاد یک شهر زیبا و باکیفیت برای زندگی است.

منتشر شده در تاریخ ۴ مهر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =