قهرمانی

تابستان که از نیمه مرداد میگذشت انگار شمارش معکوس برای مدرسه رفتن آغاز میشد، هر صبح که چشم میگشودیم...

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، تابستان که از نیمه مرداد میگذشت انگار شمارش معکوس برای مدرسه رفتن آغاز میشد، هر صبح که چشم میگشودیم یک روز از تعطیلی کم شده بود و انگار روزها میدویدند تا زودتر به مدرسه برسند.

هم شیرین، هم تلخ، در روزهای آخر تابستان شور و هیجان بیشتر بود و همه ی ما با هر سن و سالی، اگر کمی عمیق به آن دوران بیندیشیم ملغمه‌ای از همه این احساسات بودیم و لاجرم مدرسه آغاز میشد و چه زود گذشت و مدرسه جای خود را به هیاهوی زندگی کردن داد و کمی آنطرف در قسمت خاطرات به یادماندنی ماندگار شد اما فراموش نه.

سالها معلمی و “البته که همچنان ادامه دارد” همان شوق کودکی‌هایمان را به اول مهر با کمی تغییر همچنان در بطن خود نگاه داشته است، مهر ماه همچنان برایم پرشور و پر هیجان است و هنوز دوست دارم دفتر و قلم و لوازم التحریر برای خودم تهیه کنم.

برای کودکان و نوجوانانمان، برای جوانانمان، برای تمام فرزندانمان در هر جای ایران، مهر و آغاز سال تحصیلی فصلی جدید از زندگی‌ست و بسپارند آنانی‌که دغدغه‌مند مهیا نمودن فرزندانشان برای این آغاز هستند و چه خوب است که نیک بنگریم و در محدوده‌ی ‌بضاعت خود قدری از این دغدغه مندی را مرتفع کنیم.

آغاز سال تحصیلی جدید را به تمام دانش‌آموزان و دانشجویان شهرمان کرج و جامعه خدوم فرهنگیان تبریک عرض میکنم و آرزوی بهترینها و موفقیت در سال تحصیلی جدید را برای تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =