• ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
  • کد خبر: 87101
حسین دقیقیان

با نزدیک شدن به فصل باران‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر افزایش بارندگی‌ها، معاونت خدمات شهر شهرداری کرج  تمام تدابیر لازم را برای مقابله با آبگرفتگی معابر و روان آب‌ها ایجاد کرده است.

حسین دقیقیان، در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری برای مقابله با بارش احتمالی در شهر خبر داد.

وی گفت: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی و احتمال بارندگی، معاونت های خدمات شهری در مناطق ۱۰گانه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای مقابله با آبگرفتگی های معابر را آماده کردند.

 دقیقیان افزود: یکی از مهم‌ترین کارهایی  که در این زمینه انجام می‌شود، بررسی و لایروبی شبکه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی، همچنین تمام منهول‌ها و آبروها نیز مورد بازدید قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر شده اند.

علاوه بر این، معاونت خدمات شهری به صورت مستمر در سطح شهر در حال بازدید است تا در صورت بروز مشکل، به سرعت مشکلات را مرتفع کند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با تاکید بر همکاری بیشتر در این زمینه، گفت: از همه شهروندان درخواست می‌شود که در هنگام بارندگی از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت مشاهده آبگرفتگی، موضوع را به سامانه ۱۳۷ ارائه دهند.

به گفته معاونت خدمات شهر شهرداری کرج، تمامی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای مقابله با آبگرفتگی معابر در مناطق ۱۰ گانه نیز فراهم شده است.

منتشر شده در تاریخ ۸ مهر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =