• ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
  • کد خبر: 87109
2

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از اتمام تراش وروکش آسفالت بلوار سرداران لاین شرق به غرب و همچنین خیابان امام زاده محمد حصارک خبرداد.  

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از ادامه نهضت آسفالت در سطح منطقه و اتمام تراش وروکش آسفالت بلوار سرداران لاین شرق به غرب وهمچنین خیابان امام زاده محمد خبر داد وافزود: آسفالت یکی از مطالبات مهم شهروندان بوده ونقش زیادی در رفاه، سلامت، امنیت، ایمنی وسهولت درتردد آنها دارد.


کمالی دهقان با بیان اینکه در این طرح، عملیات روکش آسفالت با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم و با کیفیت مطلوب انجام شد، اظهار کرد: روان‌سازی وسهولت درتردد، ارتقای کیفی خدمات، بهسازی معابر و مناسب‌سازی سیما و منظر شهری اجرای مطالبات ورضایتمندی شهروندان ازاهداف طرح نهضت آسفالت در سطح این منطقه است.  

وی رفع نیاز شهروندان را از اولویت مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: در طرح نهضت آسفالت با همکاری و مساعدت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرج، بسیاری از معابر اصلی و فرعی برنامه‌ریزی وبراساس اولویت بندی بهسازی آنها انجام می‌شود.


مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج یکی از عوامل رضایتمندی شهروندان را ارتقای خدمات عمرانی دانست وافزود: اجرای برنامه‌های عمرانی تراش و روکش آسفالت، درمعابر یاد شده با صرف بالغ بردو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت دربلوار سرداران باندشمالی وهمچنین ۷۵۰ تن در خیابان امام زاده محمد که از مطالبات به حق شهروندان بود اجرایی وبه اتمام رسیده است.  


وی همچنین اجرای عملیات جدولگذاری وهدایت آب‌های سطحی خیابان امام زاده محمد به طول یک هزار مترطول را از دیگر اقداماتی برشمرد که اجرایی شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =