شهید ناصربخت - کراپ‌شده

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: سردیس شهید والامقام محمدحسین ناصربخت به زودی در بولوار شهید ناصربخت جانمایی و نصب خواهد شد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، مظهر دین‌داری، آرمان خواهی، ایثار، از خود گذشتگی، مقاومت، تدبیر و حکمت بود، اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود اقتدار ایران اسلامی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند و اکنون وظیفه سنگینی بر دوش مردم و مسئولان خواهد بود تا آرمان آن‌ها را زنده نگه دارند.


وی افزود: همواره باید خون شهدا را پاس بداریم و تداوم راه این شهدای والامقام را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.


عاقلی گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج در عمل، پایبندی به شهدا را اثبات کرده و با تبعیت از آن سردیس شهید والامقام محمدحسین ناصربخت به زودی در بولوار شهید ناصربخت جانمایی و نصب خواهد شد.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: جنس این سردیس از بتن به ارتفاع ۸۰ سانتیمتر و توسط هنرمند هامون اعتمادی ساخته شده است.


وی اضافه کرد: سردیس شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان، سردیس شهید مهدی فلاحت پور هنرمند برجسته البرزی و فیلمبردار مجموعه روایت فتح و سردیس شهید نوجوان رضا پناهی بخشی از فعالیت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در دوره ششم مدیریت شهری کرج بوده است.

از تندیس شهید ناصربخت در کرج رونمایی خواهد شد



منتشر شده در تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =