1

عملیات توقف و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز با همکاری ادارات مرتبط اعم از جهادکشاورزی، نیروی انتظامی در منطقه ۴ اجرا شد.

 حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛  با اعلام این خبر گفت: مجموعه شهرداری منطقه ۴ عزم جدی در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و غیراصولی دارد و برای حصول نتیجه از همکاری و تعامل با دیگر سازمان ها و نهادهای دخیل در این امر نیز استقبال و پشتیبانی خواهد داشت.

 عطایی افزود: درهمین راستا و با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، با همکاری جهادکشاورزی و اخذ دستور مقام قضایی، چندین فقره ساخت و ساز غیرمجاز شامل بنای نیمه کاره، دیوارکشی و قطعه‌بندی در محدوده شعبان اباد تخریب شد.

 مدیر منطقه ۴ خاطر نشان کرد: طبق قانون، هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغات بدون اخذ مجوز از شهرداری‌ها و دیگر ارگان‌های مسئول ممنوع بوده و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداث شده با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی گفت: همچنین به موجب قانون حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی قبل از عملیات تخریب نسبت به صدور اخطاریه و توقف ساخت و ساز غیرمجاز و در صورت عدم تمکین مالک مبنی بر جمع‌آوری مستحدثات غیرمجاز، با اخذ دستور قضائی نسبت به اعمال قانون اقدام می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =