المان پهلوان جوادی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در تداوم رویکرد هنری، اقدام به طراحی و ساخت المانِ بزرگداشت پهلوان ابراهیم جوادی از نام‌آوران عرصه ورزش کشتی و یکی از پر افتخارترین کشتی‌گیران ایرانی در صحنه جهانی، شده است و این المان به زودی در شهرکرج جانمایی و نصب می‌شود.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در تداوم رویکرد هنری خود و پس از رونمایی از تندیس شهید ناصربخت در روزهای گذشته، اقدام به طراحی و ساخت المانِ بزرگداشت پهلوان ابراهیم جوادی از نام‌آوران عرصه ورزش کشتی و یکی از پر افتخارترین کشتی‌گیران ایرانی در صحنه جهانی کرده است.

وی افزود: این المان به زودی در مقابل یکی از پارک‌های سطح شهر نصب و جانمایی می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: ساخت المان‌های مشاهیر و مفاخر ایرانی در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ و ادب و ورزش و ... در بر گیرنده اهداف متنوعی همچون زیباسازی فضاهای شهری، بازخوانی فرهنگی رویدادها و ارتقا دانش عمومی شهروندان و گاه معرفی جلوه‌هایی از فرهنگ و پیشینه و تاریخ یک شهر برای مسافران است.


عاقلی گفت: استفاده هدفمند و آگاهانه از مجسمه‌های شهری می‌تواند به تقویت حس هویت مداری در میانِ جوامع کمک شایانی کند و منجر به تبدیل شدن به بخشی از حیات اجتماعی شهرها شود.

اِلمان پهلوان ابراهیم جوادی در کرج رونمایی می‌شود
تصویر اِلمان پهلوان ابراهیم جوادی پیش از مراسم بهره‌برداری به صورت کامل منتشر نشده است.


منتشر شده در تاریخ ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =