چپردار

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج گفت: در اجرای پروژه بی آر تی و سرریز ترافیک غرب استان در ابتدای خیابان شهید بهشتی اسباب زحمت و ابراز نارضایتی شهروندان به ویژه مناطق پنج و شش را به دنبال داشت که ما به اطمینان و ضرورت اجرای زیرگذر خوارزمی به آن تمکین و در پاسخ به شکایات مردم یا تذکر به مدیریت شهری با دور اندیشی قدری صبوری کردیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، جواد چپردار در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج  در دفاع از تصویب لایحه ۱۵۰ میلیارد ریالی اجرای پروژه زیر گذر تکمیلی خوارزمی حصارک اظهارداشت: اجرای پروژه تکمیلی زیرگذر خوارزمی حصارک تسهیل ترافیک شهید بهشتی، دسترسی به بزرگراه شمالی و رضایت شهروندان را محقق می سازد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردارتصریح کرد: این زیرگذر می بایست در مجموع تقاطعات غیر هم سطح خوارزمی و در ادوار سابق  اجرا می شد ولیکن متاسفانه به رغم  اجرای ۱۰ درصد از آن در انتهای یک دوره از شورا و تعجیل افتتاح تقاطعات و پل های خوارزمی در ایام پایانی از تکمیل آن مبادرت نمودند و این دوره از شورا به ضرورت اجرای این طرح تکمیلی رسید.

چپردار بیان کرد:دسترسی جنوب به شمال و بهره مندی شهروندان از بزرگراه شهید ناصربخت و شهید سلیمانی از طریق این تقاطع ممکن می گردد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: آقای شهردار؛ به معاونین محترم بفرمایید به جهت اولویت این طرح و پیش بینی بودجه مورد نیاز در لایحه مصوب، دستور اهتمام مضاعف صادر فرمایید تا در سال پایانی این دوره از شورا این نیاز اساسی شهروندان حتی‌الامکان محقق گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =