• ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
  • کد خبر: 87226
2

دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ ترافیک و ایمنی رانندگی با هدف پیشگیری از تصادفات رانندگی با ارتقا دانش ترافیکی به همت اداره کل مطالعات و بررسی ترافیک شهری و با همکاری اداره آموزش شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ فرزین فرشاد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دوره آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک با رویکرد مرور قوانین و مقررات موثر در کاهش تصادفات درون شهری جهت آشنایی پرسنل با مفاهیم و کاربردهای آن با محوریت اداره کل مطالعات و بررسی‌های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج برگزار شد.

وی افزود: تصادفات رانندگی معمولاً نه تنها باعث تلفات انسانی قابل توجهی می شود، بلکه خسارات اقتصادی قابل توجهی را نیز به همراه دارد. بنابراین پیشگیری از حوادث رانندگی برای حفظ امنیت عمومی و کاهش خسارات اقتصادی مورد توجه کشورهای جهان است.

فرشاد گفت: یکی از راه‌های موثر در پیشگیری از تصادفات  ارتقای فرهنگ ترافیک و سلامت جامعه است که طبیعتاً موجب کاهش تصادفات رانندگی می شود. برنامه‌ریزی برای آموزش شهروندان در خصوص مباحث ترافیکی از ضروریات ساماندهی معضل ترافیکی و تسهیل در تردد است.

وی تصریح کرد: در این دوره با همکاری پلیس راهور استان البرز جهت تقویت رفتارهای مسئولانه رانندگان موضوعاتی از قبیل سرعت مجاز و کنترل سرعت، حق تقدم در جاده‌ها، قوانین مربوط به عبور و مرور عابران پیاده و علائم و تابلوهای رانندگی مرور و تصاویر واقعی تصادفات درون و برون شهری تشریح شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =