• ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
  • کد خبر: 86632

شهر کرج سیاه پوش عزای حسینی شد

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بسیج کلیه نیروها و امکانات و تلاش شبانه روزی، اهتمام ویژه‌ای نسبت به فضاسازی و سیاه پوش کردن و نصب نمادهای عاشورایی در شهر دارد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و صفر هستیم فضاسازی شهرو سیاه پوش کردن میادین و معابر با ریسه‌ها و پرچم‌های مشکی و اکران طرح‌های فرهنگی درحال انجام است.


وی افزود: با طراحی و اجرای طرح‌های خلاقانه و فاخر تلاش داریم فضاسازی شهر کرج و شور حال حسینی امسال با کیفیت مطلوب‌تری اجرا شود.


سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به پایان برگزاری ورکشاپ سه روزه محرم در پارک ایران کوچک، گفت: تعداد ۳۵ عدد اِلمان خمسه (دست محرمی) با هنر هنرمندان نقاش این ورکشاپ، در شهر کرج جانمایی و نصب شد.


عاقلی بیان داشت: در محرم ۱۴۰۳ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اهتمام ویژه‌ای نسبت به فضاسازی و سیاه پوش کردن و نصب نمادهای عاشورایی در شهر دارد تا با طنین صدای پای محرم، شهر آماده استقبال شایسته از ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان باشد.

شهر کرج سیاه پوش عزای حسینی شد



منتشر شده در تاریخ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

برچسب‌ها