اعلام آماده باش نیروهای اجرایی منطقه 12 تا 48 ساعت آینده

مدیر منطقه 12 شهرداری کرج گفت:با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افت شدید دما و بارش برف و باران کلیه نیروهای اجرایی خدمات شهری و فضای سبز در شیفت های شبانه روزی درآماده باش کامل هستند.

مهرداد فیروزبخت در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: تیم‌های خدمات شهری در سطح منطقه 12 مستقر شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان در هنگام بارش برف و پاکسازی معابر هستند.

وی افزود: برای اطمینان از کنترل مشکلات، اقداماتی از قبیل شناسایی نقاط آبگیر، استقرار نیروها با تجهیزات، اولویت بندی معابر اصلی و فرعی انجام شده است.

مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از شهروندان خواست تا با رعایت موارد زیست محیطی، نریختن پسماندهای خانگی و ساختمانی در جویها و معابر ، شهرداری را در جلوگیری از بروز خسارت به تاسیسات و معابر شهری یاری کنند.

فیروزبخت تاکید کرد: تیم‌های خدمات شهری با استفاده از خودروهای سبک و سنگین مشغول عملیات نمک پاشی و پاکسازی معابر شهرهستند که در این راستا پاکسازی و لایروبی انهار و رفع آب گرفتگی معابر، بازگشایی معابر، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: عوامل شهرداری با بسیج نیروها و امکانات در سطح شهر حضور داشته و آبگرفتگی های احتمالی را برطرف خواهند کرد تا در صورت بارش برف وضعیت عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه در سطح شهر بدون هیچ مشکلی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه مشکل درسطح شهر می توانند مراتب را از طریق سامانه 137 اعلام کنند .