5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج با اشاره به برخورد قاطع با ساخت و ساز غیر مجاز در سطح منطقه گفت: با گشت زنی نیروهای کنترل نظارت ساختمان که به صورت غیرمجاز در حال ساخت هستند شناسایی و از ادامه عملیات ساخت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقامات قضایی ونیروی انتظامی و گشت‌های شبانه روزی، در راستای داشتن شهری زیبا و عاری از ساخت و سازهای غیر مجاز با هرگونه تخلف در منطقه به شدت برخورد و مقابله می‌شود و با متخلفین طبق قانون رفتار خواهد شد.


کمالی دهقان ادامه داد: متأسفانه بعضی از افراد سودجو بدلیل منافع شخصی خود اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می‌کنند که این ساخت و سازها علاوه بر نداشتن استحکام لازم و عدم تطبیق با اصول مهندسی، مخارات متعددی را برای شهروندان بدنبال خواهد داشت.


وی یادآور شد: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص را ضروری عنوان کرد و از جمله پیامدهای این موضوع را به وجود آمدن سیمای نامناسب شهری و بروز خطرات جانی و مالی برای شهروندان عنوان کرد.


این مسئول با بیان اینکه، ممانعت از ساخت و سازهای غیر قانونی در سطح منطقه ۵ محور فعالیت‌های شهرداری این منطقه است، عنوان کرد: روند زندگی شهرنشینی با توجه به مولفه‌هایی از جمله افزایش جمعیت، از مهمترین گزینه‌های بروز تخلفات ساختمانی در سطح منطقه است.


وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز در سطح منطقه عنوان کرد: مأمورین پیشگیری ورفع تخلفات شهری براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای جلوگیری از وقوع تخلفات ساختمانی به صورت مستمر نسبت به انجام گشت زنی از منطقه اقدام می‌کنند.


مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج با بیان اینکه، ساختمان‌های سطح محدوده جغرافیایی منطقه توسط مامورین رصد می‌شود، افزود: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت ساختمانی غیرمجاز مراتب از سوی این مامورین به جهت رسیدگی و پیشگیری از انجام فعالیت‌های غیر قانونی در سطح منطقه اقدامات قانونی برای جلوگیری و ادامه فعالیت ورفع اثر انجام می‌شود.

منتشر  شده  در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =