محمد رضا آژیر

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: بخش زیادی از املاک واقع در طرح تملک و آزادسازی شده و هم اکنون عملیات خاکبرداری این پروژه آغاز و پس از آزادسازی و رفع کامل معارضین ادامه عملیات اجرایی نیز انجام خواهد شد.

 محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت شهر رفع مطالبات چندین ساله شهروندان درخصوص اتصال بلوار شهید شمس به خیابان شهید رجایی است که در این راستا اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج با اشاره به اینکه اکنون فاز عملیاتی خاکبرداری آن آغاز شده است و پس از آزادسازی و رفع کامل معارضین ادامه عملیات اجرایی انجام خواهد شد، اظهار کرد: با اجرای پروژه ادامه بلوار شهید شمس و اتصال آن به خیابان رجایی زمینه برای ایجاد ارتباط آسان، جذب سفرهای درون شهری، تسهیل در عبور و مرور شهری همچنین کاهش بار ترافیکی معابر همجوار فراهم می‌شود.

 وی ادامه داد: متاسفانه برخی از املاک واقع در طرح، تصرفات غیر قانونی داشتند که تدبیر و اقدام لازم از طریق مراجع قضایی انجام شده است.

این مسئول با بیان این موضوع که بخش زیادی از املاک واقع در طرح تملک و آزادسازی شده است، افزود: تملکات از مهم‌ترین و پردردسرترین فعالیت‌های شهرداری در اجرای پروژه‌ها بوده که این تملک در بافت فرسوده و پرتراکم بیشتر همراه با مشکلات است.

آژیر در پایان از تمام مالکین املاک واقع در طرح درخواست کرد تا بمنظور اجرای پروژه همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند و در غیر این صورت شهرداری در راستای پیشبرد اهداف خود از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد نمود.

منتشر شده در  تاریخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =