سازمان سرمایه گذاری

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت:با احیای بافت فرسوده در مناطق شهری، شاهد بهبود وضعیت

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،مرتضی جلالیان در جلسه هم اندیشی با سرمایه گذاران این منطقه اظهار کرد: تا کنون 50 سرمایه گذار برای مشارکت در پروژه های منطقه 2 اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: این منطقه پتانسیل زیادی برای اجرای پروژه‌های مختلف شهری دارد که با مشارکت سرمایه گذاران به فعلیت می رسند.

این مسئول با اشاره به اینکه با حضور و مشارکت سرمایه گذاران گامهای بهتری برای رشد و توسعه منطقه برداشته می شود، تصریح کرد: لازم است در کنار سرمایه‌گذاری در بخش ساخت و ساز واحدهای مسکونی، به سمت طرح‌ها و پروژه‌های درمانی، ورزشی و رفاهی حرکت کنیم.

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج بیان کرد: بیشترین بافت فرسوده شهر در منطقه دو شهرداری کرج  وجود دارد که امید است با کمک انبوه سازان و سرمایه گذاران این وضعیت تغییر کند.

جلالیان  با اشاره به بخشی از مشکلات انبوه سازان اظهار کرد: بروکراسی اداری، هزینه‌های بیمه و اعمال مالیات سنگین منجر شده علاقمندی سرمایه گذاران در این بخش کاهش یابد.
 
وی ادامه داد: کاهش صدور پروانه ساختمانی در کلان شهرها نظام عرضه و تقاضا را بهم ریخته، بنابراین باید با ایجاد بسترهای لازم در مناطق شهری و تشویق سرمایه گذاران، به سمت رونق بخشی ساخت و ساز حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه این منطقه از ارائه پیشنهادات و نظرات انبوه سازان برای رفع موانع صدور پروانه استقبال می‌کند، افزود: رونق در بخش ساخت و ساز علاوه بر جذب سرمایه گذار و خدمت رسانی بهتر به شهروندان در ایجاد اشتغال تاثیر بسزایی دارد.

مدیرمنطقه  با بیان اینکه مشارکت و توسعه ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، افزود: لازم است مشارکت توام با سود و به نفع سرمایه گذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای افزایش مشارکت در این حوزه باید شرایط بازی بُرد- بُرد برای سرمایه گذار و شهرداری به عنوان نماینده شهروندان فراهم شود.

جلالیان با بیان اینکه با احیاء بافت‌های فرسوده شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت بازار مسکن خواهیم بود، گفت: برای احیاء بافت فرسوده باید پلاک‌ها تجمیع شود و خدمات در محله‌ها توسعه یابد.

وی کفت: با ابتکار عمل منطقه دو شهرداری کرج در جذب سرمایه گذاران، تشویق انبوه سازان و تکریم ارباب رجوع گامی دیگر در توسعه پایدار را درمنطقه شاهد خواهیم بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =