روابط عمومی سیما منظر - کراپ‌شده

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایش سال ۱۴۰۲ با تولید و انتشار ۷۲۸ محتوای خبری، حائز رتبه اول در بین سازمان‌های شهرداری‌های کشور شد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: باهدف ایجاد انگیزه و فضای رقابتی در حوزه اطلاع‌رسانی و تولید گزارش‌های خبری و تصویری در بین روابط عمومی‌های تابعه مدیریت شهری‌های سطح کشور که منجر به ارتقاء شفاف‌سازی، پاسخگویی بهینه و تنویر افکار عمومی خواهد شد، عملکرد یک ساله مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در پایش یک ساله اخبار پرتال سازمان‌ها، مناطق و معاونت های تحت مدیریت شهرداری کلانشهرهای کشور، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تولید و انتشار۷۲۸ خبر رتبه اول، سازمان زیباسازی شهرداری تهران با ۵۱۵ خبر در رتبه دوم و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز با ۳۳۵ خبردر رتبه سوم قرار دارند.


شایان ذکر است است سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ارزیابی‌های سال ۱۴۰۱ نیز رتبه برتراطلاع‌رسانی کشوری را از آن خود کرده بود و طبق اعلام سامانه ۱۳۷ نیز بهترین عملکرد را در بین سازمان‌های تابعه مدیریت شهری کرج کسب کرده است.

رتبه اول حوزه اطلاع‌رسانی شهرداری‌های کشور به کرج رسید


منتشر شده در تاریخ سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =