هفته زمین پاک

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: همایش روز زمین پاک با محوریت آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های محیطی زیستی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد رضا خسروی در حاشیه برگزاری آیین روز زمین پاک که در سالن همایش دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد، اظهار کرد: این همایش در مسیر نهادیه کردن فرهنگ محافظت از زمین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه همایش فوق معرفی خانه‌های بازیافت به شهروندان انجام شد، افزود:‌ ایستگاه مدیریت پسماند در ورودی سالن همایش‌ها برپاشده بود تا دوست‌داران محیط زیست و حاضرین در این نشست با مراجعه به این‌ ایستگاه ضمن بیان دغدغه‌های خود، با عملکرد و برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند آشنا شوند.


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: از دانش‌آموزان و کادر آموزشی ۲ مدرسه دعوت به عمل آمد تا با حضور در این همایش با مفاهیم پسماندی آشنا شوند. همچنین به دانش‌آموزان جوایزی از سوی این سازمان اهدا شد.


خسروی گفت: در ادامه برنامه‌های هفته زمین پاک در نظر داریم با حضور در چهار مدرسه کلانشهر کرج به ترویج و فرهنگ‌سازی برنامه‌های محیط زیستی بپردازیم.

وی اضافه کرد: پاکداشت زمین با حضور فعالان و دوست‌داران محیط زیست به منظور جمع‌آوری زباله در حاشیه جاده آتشگاه نیز با برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج انجام شد.

شایان ذکر است؛ مدیرکل محیط زیست البرز با بازدید از ایستگاه مدیریت پسماند در حاشیه همایش فوق از عوامل اجرایی قدردانی و تقدیر کرد.

همایش روز زمین پاک در کرج برگزار شد

همایش روز زمین پاک در کرج برگزار شد

همایش روز زمین پاک در کرج برگزار شد

همایش روز زمین پاک در کرج برگزار شد


منتشر شده در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =