میروکیلی

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: دو هزار و 700 نفر در سومین مسابقات قرآنی محلات شرکت کردند.

سید علی اکبر میروکیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: در سومین دوره از مسابقات قرآنی محلات در مجموع دو هزارو 700 نفر شرکت کردند.

وی ادامه داد: فرایند برگزاری این مسابقات چهارماه طول کشید و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در 40 مسجد شاهد برگزاری این مسابقات بودیم.

وی ابراز کرد: سومین دوره از مسابقات قرآنی محلات در رده های سنی زیر شش تا بالای 40 سال برگزارشد که در در مجموع 600 نفر برگزیده شدند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات با استقبال زیاد شهروندان  در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

میروکیلی اضافه کرد: این مسابقات در سه رشته حفظ، ترتیل و قرائت برگزار شد و در کنار آنها شاهد رقابت برخی در رشته قرائت تقلیدی هم بودیم.

وی اظهار کرد: در مسابقات قرآنی محلات استعدادهای زیادی کشف شده که هر یک از آنها ظرفیت تبدیل شدن به یکی از مربیان و اساتید قرآنی کشور را دارند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی  و ورزشی شهرداری کرج گفت: این ظرفیت در کرج وجود دارد که این مسابقات به صورت فصلی برگزار شود.

وی اظهار کرد: بدون شک برگزاری این مسابقات زمینه ای برای ترویج فرهنگ قرآنی بین شهروندان در گروه سنی مختلف را ایجاد می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =