دیدار با خانواده شهدا

نایب رییس شورای شهر کرج با خانواده شهدا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی در این دیدار با تاکید بر تجلیل از خانواده شهدا اظهار کرد: شورای پنجم به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بیان کرد: اعضای شورا بیشترین توجه را به خانواده های ایثارگران، شهدا، جانبازان وآزاده دارند و بی انصافی و بداخلاقی است که بگویند شورای پنجم شورای ارزشی نیست.

عضو شورای شهر کرج افزود: خون‌بهای سرزمین ایران خون هزاران شهید مظلوم و بی‌گناه است و وظیفه ما حراست و حفاظت از ارزش‌هایی است که شهدا برای آن جان داده‌اند.

نایب رییس شورای اسلامی شهرکرج خاطرنشان کرد: ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی به برکت رشادت‌ها وجانفشانی‌های شهداست.

وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار خانواده شهدا اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهداست.

آرامش امروز مرهون خون پاک شهدا است

مدیر منطقه ۹ در حاشیه دیدار با خانواده شهید مرتضی شریفی، محمد فردشاهین و شهیدان قریشی گفت: آسایش و آرامش امروز مرهون خون پاک شهدا و جانبازان است.

 وی با بیان این که دیدار با خانواده معظمِ شهدا و جانبازان تاکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا وظیفه و تکلیف است.

آرش یگانی افزود: خدمت به خانواده شهدا و جانبازان وظیفه یِ اخلاقی و کمترین کاری است که باید انجام داد.

 وی اظهار داشت:  خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستند و خدمت به آنها افتخار است.

 یگانی  گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند ارزشمند است و این بازدیدها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =