بزرگداشت فردوسی

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به مناسبت روز بزرگداشت زبان فارسی؛ مراسم بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در دهکده تفریحی گردشگری باغستان برگزار می شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، معرفی مفاخر و مشاهیر ادبی را بیانگر هویت اجتماعی، علمی و پشتوانه فرهنگی جامعه دانست و اظهار کرد: بهره‌گیری از مناسبت‌های فرهنگی برای ترویج شادی در جامعه و تحکیم وحدت ومشارکت اقشار و گروه‌های مردمی از جمله هنرمندان و معرفی اماکن تفریحی گردشگری شهر کرج از مهمترین اهداف برگزاری این جشن است.

وی با بیان اینکه ترویج شاهنامه‌خوانی میان کودکان و نوجوانان منجر به افزایش سطح کیفی مهارت های اجتماعی می شود افزود: شاهنامه فردوسی سند هویت ملی ایرانیان است و عینی بودن مفاهیم و تمثیلی بودن داستان های شاهنامه موجب می شود تا بتوانیم مسائل تربیتی، روان‌شناختی و بسیاری از مهارت‌های زندگی را به نسل جوان آموزش دهیم.

به گفته بضاعتی پور؛ مراسم جشن بزرگداشت فردوسی همراه با مسابقه، جوایز و قرعه کشی سفر زیارتی و تفریحی؛ جمعه  ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۸ الی ۲۰ در دهکده تفریحی گردشگری باغستان ایستگاه کوهرج (جاده آتشگاه، ورودی شماره ۲) برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =