پیمان بضاعتی پور

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بر ضرورت جمع‌آوری نیوجرسی‌های مستفر در سطح شهر تاکید کرد.

پیمان بضاعتی‌پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد استقرار نیوجرسی‌های پلیس در برخی مناطق شهر برای هدایت عابرین پیاده و خودروها برای تردد در مسیرهای خاصی هستیم.

وی ادامه داد: بهتر است پلیس برای هدایت مردم از روش‌های مناسب‌تری استفاده کند چون وجود این نیوجرسی‌ها گاه برای مردم خطرساز می‌شود.

وی توضیح داد: با تعامل با پلیس، بنا شده تعداد نیوجرسی‌های موجود در سطح شهر تا پایان سال به حداقل ممکن برسد و به دنبال جمع‌آوری بیشتر این سازه‌ها هستیم تا دغدغه شهروندان در این خصوص کاهش یابد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گلایه برخی شهروندان از زمان سم‌پاشی درختان شهر گفت: سم‌پاشی درختان باید در زمانی از شبانه‌روز صورت بگیرد که دمای هوا در کم‌ترین درجه قرار دارد به همین دلیل ناچاریم یا بین ساعت چهار تا هشت صبح یا ساعت ۱۱ شب به بعد عملیات سم پاشی را انجام دهیم.

بضاعتی‌پور ابراز کرد: اگر سم‌پاشی در ساعاتی غیر از زمان خنکی هوا انجام شود، نتیجه دلخواه را نمی‌دهد و آفات درختان از بین نخواهد رفت.

وی اظهار کرد: سم‌پاشی درختان در ساعات استراحت شهروندان باعث مزاحمت برای عده‌ای می‌شود ولی از شهروندان تقاضا می‌شود در دو ماه باقی مانده از فصل تابستان صبور باشند تا عملیات سم‌پاشی درختان به پایان برسد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ابراز کرد: با اجرای درست عملیات سم‌پاشی درختان شهر با سلامت کامل از فصل گرما عبور می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =