شهر سازی

رئیس اداره تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری کرج: جلسه معرفی نرم‌افزار اتوماسیون شهرسازی شهرداری کرج با حضور مسئولین و کارشناسان حوزه شهرسازی شهرداری کرج و رشت به‌ منظور توسعه این نرم‌افزار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ رضا بیات با بیان اینکه راه اندازی سیستم اتوماسیون شهرسازی، تحولی عظیم در سیستم پاسخگویی به مراجعه کنندگان ایجاد کرده است، گفت: شفاف سازی، اعتماد سازی، صرفه جویی در وقت مردم، کاهش ترافیک و مراجعات مردمی به شهرداری از اهداف اجرای راه اندازی نرم افزار اتوماسیون شهرسازی است.

وی اظهار داشت: اتوماسیون شهرسازی برطبق نیازهای اطلاعاتی هر ملک و با استفاده از فناوری‌های جدید سیستم‌های اطلاعاتی تشکیل شده است که تاثیر زیادی در کاهش بروکراسی اداری و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: از ابتدای بهمن ماه سال جاری تمامی استعلام دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت اکترونیکی خواهد بود و این امرموجب کاهش ۷۰ درصدی مراجعه کنندگان به شهرداری خواهد شد.

ریس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری کرج، نیز در این جلسه گفت: اجرای اتوماسیون شهرسازی مقدمه ای است برای اینکه شهرداری به سوی الکترونیکی شدن قدم بردارد.

محمود دهقان افزود: بخش عمده ای از خدمات شهرداری مربوط به مبادلات مالی است که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان بازوی اجرایی شهرداری کرج در حوزه فناوری، با طراحی نرم افزار واسط، ارتباط لازم میان این سامانه ها با سامانه های مالی و بانک ها را برقرار کرده تا شهروندان قادر باشند مبادلات مالی خود با این مجموعه ها را با سرعت و سهولت بیشتر اجرایی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =