۱

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت: تخفیفات شهرداری کرج در حوزه عوارض صدور پروانه، بهای خدمات و عوارض صنفی، نوسازی و عوارض خودرو تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

علی خدابنده لو در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته جهت تکریم ارباب رجوع  استفاده از مشوق های قانونی در وصول مطالبات شهرداری پیش بینی شده است.

خدابنده لو گفت: در صورت پرداخت نقدی عوارض صدور پروانه ۳۱ درصد تخفیف و در موضوع عوارض صنفی و بهای پسماند ۲۴ درصد و عوارض نوسازی ۱۰ درصد و در عوارض خودرو در سال ۱۴۰۲ مشمول ۲۰ درصد تخفیف خوش حسابی شده است.

وی ادامه داد: شهروندان جهت استفاده و بهره مندی از این تخفیفات تا پایان سال ۱۴۰۲ فرصت دارند تا با مراجعه به مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج و یا از طریق سایت karaj. ir و فیش های توزیعی به درب منازل بهره مند شوند.

این مسئول افزود: با بررسی به عمل آمده استقبال خوبی از سوی شهروندان صورت گرفته که باعث جذب حداکثری و وصول مطالبات شهرداری خصوصا در عرصه کدهای در آمد پایدار شهرداری شده است.

خدابنده لو بیان کرد: قطعا به لطف خدا، تلاش همکاران و مشارکت شهروندان در سال ۱۴۰۲ نیز جذب صد در صدی بودجه اتفاق خواهد افتاد.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =