فرزین فرشاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای اقدامات ترافیکی طرح استقبال از بهار در آستانه ورود به سال جدید در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ فرزین فرشاد با تاکید بر اینکه اقدامات بهسازی تجهیزات ترافیکی در قالب طرح استقبال از بهار در سطح معابر کلان شهر کرج عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی جریان ترافیک، کاهش تصادفات رانندگی و ارتقای سطح کیفیت خدمات از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.  

وی در بخش دیگر به تشریح اقدامات در دستور کار این معاونت در آستانه ورود به سال جدید پرداخت و تاکید کرد: تجدید رنگ‌آمیزی خط‌کشی‌های محوری و عرضی و خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده در معابری با کیفیت آسفالت مناسب از جمله اقدامات در دستور کار این حوزه به شمار می‌رود.

فرشاد با تاکید بر اینکه در قالب طرح استقبال از بهار نسبت به تعویض تابلوهای اخباری و انتظامی فرسوده و آسیب دیده همچنین رنگ‌آمیزی پایه تابلوها، دکل چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و چشمک زن اقدام خواهیم کرد، گفت: استفاده حداکثری از توان ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با افزایش تقاضای سفرها جهت سهولت تردد شهروندان کرجی از اسفند ماه جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تعویض انواع تجهیزات ترافیکی آسیب دیده از جمله استوانه ایمنی، کاشن تانک، گل میخ و سایر موارد را از دیگر اقدامات در دستور کار این معاونت عنوان کرد.

وی همچنین اجرای برنامه‌های آموزش ترافیکی به شهروندان جهت سفرهای نوروزی، تداوم آموزش و اطلاع رسانی در راستای ارتقای فرهنگ عبور و مرور با نصب بنر را از دیگر اقداماتی برشمرد که در این راستا اجرایی خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =