22

به کمک این نرم افزار تمامی خرابی ها، تاریخ بازدید و تعمیر سیستم‌های هوشمند سطح شهر به صورت برخط به واحدهای تعمیر و نگهداری مرکز کنترل ترافیک اعلام و واحد مربوطه در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات این تجهیزات اقدام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به بهره‌برداری از نرم افزار تعمیر و نگهداری سامانه‌های ITS در مرکز کنترل ترافیک، اظهار داشت: این نرم افزار به صورت هوشمند و هدفمند نسبت به اعلام خرابی و ثبت مشکلات سامانه‌های هوشمند از قبیل سامانه ثبت تخلف و دوربین‌های سطح شهر و تابلوهای vms اقدام می‌کند.

وی افزود: با توجه به ارزش ریالی و اهمیت سامانه‌های سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در سطح شهر کرج معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام به خرید، نصب و راه اندازی این سامانه تحت وب کرده است.

به گفته احمدی نژاد؛ به کمک این نرم افزار تمامی خرابی ها، تاریخ بازدید و تعمیر سیستم‌های هوشمند سطح شهر به صورت برخط به واحدهای تعمیر و نگهداری مرکز کنترل ترافیک اعلام و واحد مربوطه در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات این تجهیزات اقدام خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در ادامه یادآور شد: این نرم افزار از ابزارهای اصلی تعمیر و نگهداری تجهیزات ITS بوده که می تواند در کاهش هزینه های مربوطه نقش مهمی را ایفا کند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه این طرح حرکتی در راستای هوشمندسازی شهر کرج است، تصریح کرد: این سامانه برای اولین بار در شهر کرج و برای تجهیزاتی چون چراغ‌های راهنمایی، دوربین‌ها، تابلوهای VMS و سامانه های ثبت تخلف کاربرد خواهد داشت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =