پارک ایران کوچک

از زمانی که شهرداری اعتبار لازم برای ساخت پروژه پارک ایران کوچک را مشخص کرده، تا کنون برای خرید مصالح و تجهیزات مورد نیاز ساخت، با تورم ۷۰ درصدی مواجه بوده ایم.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آخرین وضعیت پارک ایران کوچک اظهار داشت: ایجاد فضای سبز این پارک به عنوان اقدام پایانی برای بهره برداری از این مجموعه در حال انجام است.

وی ادامه داد: ساخت سازه‌ها، فلز کاری، کاشی‌کاری و آجرکاری این مجموعه به اتمام رسیده و عملیات کاهگل دیوارهای سازه‌ها هم در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به زمان بهره برداری از این پروژه گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته بنا بود این پارک تا پایان شهریور ماه به بهره برداری برسد ولی شیوع کرونا و افزایش بی رویه قیمت مصالح و تجهیزات، تکمیل این پارک را با تاخیر مواجه کرده است.

بضاعتی پور تاکید کرد: از زمانی که شهرداری اعتبار لازم برای ساخت این پروژه را مشخص کرده، تا کنون برای خرید مصالح و تجهیزات مورد نیاز ساخت، با تورم ۷۰ درصدی مواجه بوده ایم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پارک اصلاحیه بودجه به شورا ارسال شده و با تصویب آن امیدواریم این پارک آبان ماه به بهره برداری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =