رمضان

فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب (س) شهرداری کرج گفت: ماه مبارک رمضان، از قداست و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و فاصله‌ها را با خدا کمتر می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فاطمه اکبری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه رحمت و غفران الهی اظهار کرد :رمضان، ماهی است که خداوند عظمت و کرامت و شرافت، و فضیلتش را نسبت به ماه‌های دیگر بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان خودمحوری مهم و اثربخشی در تقویت اتحاد، یکدلی و یک صدایی امت اسلامی است، افزود: ماه رمضان پر برکت است و ماهی است که در آن افکار، اذکار و اعمال مومنین در محاسبه الهی در ردیف بالاترین و مقبول ترین حسنات لحاظ می شود.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب (س)  شهرداری کرج بیان کرد: هر چند بیماری کرونا این روزها بی محابا می تازد و آمار فوتی های کووید ۱۹ هر روز افزیش می‌یابد؛ مردم با دعا و نیایش در خانه های خود دست های نیاز را به درگاه الهی بلند کرده و برای همه بیماران آرزوی سلامتی کنند تا همگی بتوانیم از این آزمون الهی سربلند بیرون بیاییم.

وی گفت: از خداوند قادر متعال توفیق و قبولی اعمال همه امت پیامبر اعظم (ص)را در جای‌جای این کره خاکی و در این ماه شریف مسئلت می کنم و امیدوارم به دعای شما سایه منحوس بیماری کرونا از همه ملت‌ها و مردم دنیا رفع شود و به زودی زمینه‌های ارتباط، تعامل، همزیستی، هم‌افزایی و همکاری بیش از پیش بین رهروان مکتب اسلام فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =