جواد چپردار

رئیس شورای ششم شهر کرج با اشاره به اینکه به مردم وعده داده‌ایم در امر خدمت‌گزاری تسریع شود، گفت: از امروز به عنوان مدیرانی جهادی به شهر خدمت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه سرپرست شهرداری کرج، گفت: علی کمالی زاده شهردار سابق به دلیل کسالت در این جلسه حاضر نیست، از زحماتش قدردانی کنیم و برایش طلب صحت و عافیت داریم.

وی با تأکید بر اینکه هم‌زمان با تحلیف دولت مردمی و انقلابی وارد میدان خدمت شده‌ایم، گفت: امیدواریم در پارلمان محلی خدماتی ارزشمند را ارائه کنیم.

رئیس شورای ششم شهر کرج بابیان اینکه مدیریت شهری در خط اول دولت انقلابی و مردمی است، گفت: مادامی‌که ما به مردم در عمران و آبادانی شهر خدمات شایسته ندهیم، اهداف دولت کارآمد، محقق نخواهد شد.

چپردار با تأکید بر اینکه برنامه‌های شورای شهر کرج باید در راستای آبادانی و خدمت به مردم این شهر باشد، گفت: امیدواریم خداوند به برکت دعای شهدا به ما توفیق دهد تا در این دوره بر اساس قانون، مقررات و تعهد به مردم ادای دین کنیم.

وی اضافه کرد: انتظار داریم که فعالیت‌های شهرداری حتی برای یک ساعت تأخیر نداشته باشد، شعارها و وعده‌هایی به مردم داده‌شده که چشم‌انتظار تحقق آن هستند.

رئیس شورای شهر کرج بابیان اینکه اگر می‌خواهیم رویه فساد ستیزی داشته باشیم باید نظارتی شفاف و انقلابی داشته باشیم، گفت: در این راستا اهتمام ویژه‌ای داریم زیرا خواست مردم از ما همین امر است تا بتوانیم مشکلات آن‌ها را با یک‌رویه صحیح حل کنیم.

چپردار بابیان اینکه انتظار و نگاه مردم به دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج متفاوت است، گفت: از اعضا و بدنه شهرداری و کارکنان مدیریت شهری می‌خواهیم در همین مسیر گام بردارند.

وی با تأکید بر اینکه باکسی کینه‌ورزی شخصی نداریم، گفت: درعین‌حال با احدی عهد اخوت هم نبسته‌ایم و مبنای ما قانون، انقلابی گری، فساد ستیزی، عمل‌گرایی و مردم‌داری است.

رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: خدا را شاکرم پس از سال‌ها توفیق مجدد قرارگیری در کنار مدیران خدوم شهرداری به‌عنوان دوستانی قدیمی نصیبم شده است.

چپردار تأکید کرد: به نیابت از تمامی اعضای شورا از تمامی معاونین، مدیران کل، روسای سازمان‌ها و مناطق، نیروها و کارگرانی که موجب پیشرفت شهر شده‌اند، قدردانی می‌کنم.

وی در بخش دیگری از شهدای ارجمند شهرداری یادکرد و گفت: امیدوارم دعای خیرشان بدرقه راهمان باشد.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه به مردم وعده داده‌ایم در امر خدمت‌گزاری تسریع شود، گفت: از امروز به‌عنوان مدیرانی جهادی به شهر خدمت خواهیم کرد.

چپردار اضافه کرد: برای انتخاب شهردار نیز همه تلاشمان را به کارخواهیم بست تا با دقت و سرعتی انقلابی و جهادی اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه می‌کوشیم در مدیریت‌ها، نگاه بومی و ظرفیت‌های داخلی منطقه را موردتوجه قرار دهیم، گفت: در دوره‌های قبل کمتر از مدیران استانی بهره گرفتیم که این مهم در این دوره موردتوجه ویژه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر کرج در خاتمه ابراز امیدواری کرد از ظرفیت دولت انقلابی برای تکمیل پروژه‌های شهری استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =