رحیمی

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری از تمام ظرفیت‌ های گروه‌های جهادی استفاده و همکاری خود را افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علیرضا رحیمی ظهر امروز به همراه علی قاسم پور سخنگو، عمار ایزدیار عضو شورای شهر کرج و علی آرایی شهردار منطقه سه از شهرک کیانپور بازدید و در میز خدمتی که توسط گروه جهادی مستقر شده بود بازدید کرد.

وی با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به شهروندان اظهار کرد: زمانی گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های جهاد سازندگی در زمینه‌های عمرانی فعالیت می‌کردند و فعالیت‌هایی نظیر خانه‌سازی، مسجدسازی و مدرسه‌سازی را انجام می‌دادند اما اکنون با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نیاز کشور گروه‌های جهادی در زمینه مسائل روز وارد شدند.

نایب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های گروهای جهادی هر منطقه با شهرداری سیاست بسیار خوبی است که باید مورد توجه مسئولان شهرداری قرار گیرد، اضافه کرد: نیازهای محله های محروم شهر کرج از جمله ساخت فضاهای ورزشی، فضای سبز، فرهنگی، تفریحی، تغییر در سیمای محله و سایر کاستی ها می تواند در قالب همکاری شهرداری و قرارگاه های جهادی مرتفع شود.

رحیمی بیان کرد: تقویت مشارکت شهروندی هزینه های اداره شهر را کاهش داده و ضمن ایجاد همدلی و همبستگی بین مردم و مدیریت شهری، در شهروندان احساس تعلق خاطر می‌کند.

وی تاکید کرد: از مدیر منطقه درخواست داریم تا نگاه ویژه ای به بافت فرسوده و کم برخوردار منطقه داشته و تمام تلاش خود را صرف کاهش مشکلات شهروندان در راستای توزیع عادلانه آسفالت، ایجاد فضای سبز و … گام های موثری در مسیر توسعه شهری منطقه بردارد.

گفتنی است اعضا شورای شهر در میز خدمتی که توسط گروه جهادی راه اندازی شده بود از خدمات این گروه در قالب ۱۸ خدمت بهداشت و درمان از نزدیک آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =