دیدار اعضاء شورای شهر و شهردار کرج از فرماندهان سپاه امام حسن مجتبی وامام حسین ع

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان کرج با اشاره به تعامل خوب مدیریت شهری و مجموعه سپاه، گفت: پشتیبانی دستگاه‌های خدمت رسان از یکدیگر در پیاده سازی اهداف انقلاب از ضروریات می باشد که این امر خوشبختانه تا حدودی محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سرهنگ دوم پاسدار مجید زنجانی صبح امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ طی دیداری با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت روز پاسدار صورت پذیرفت، ضمن قدردانی از حضور مسئولان ارشد شهری در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) جهت تبریک روز پاسدار و ولادت سرور و سالار شهیدان، گفت: حضور اکثریت اعضاء شورا به همراه شهردار ارزشمند بوده و نشان از تعامل بالای مسئولان در خدمت رسانی به شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه در تعاملات دو دستگاه مدیریت شهری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقاط مشترک و عوامل تقویت همکاریها را باید دید، ادامه داد: رسالت حقیقی نهادهای خدمت رسان گره گشایی از مشکلات مردم، خدمت به جامعه و محرومین و حفظ روحیه انقلابی و جهادی در انجام امور است و در سایه حرکت همگان در این مسیر می‌توانیم بر دشمنان فائق آییم که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، این اقدام و حرکت بسیار ارزشمند است.

این مسئول با تاکید بر اینکه سپاه هر جا که صحبت از کارِ جهادی و انقلابی در میان باشد، پای کار است و اساساً تلاش خستگی ناپذیر و روحیه بالای برای کار و تلاش شبانه روزی از ویژگی‌های پاسداران می باشد، اضافه کرد: تعاملات میان دستگاه‌های خدمت رسان، بار دو دستگاه را در قبال پشتیبانی‌ها و کمک‌هایی که هر دو طرف در پیاده سازی اهداف انقلاب باید نسبت به هم داشته باشند، سنگین تر می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) همچنین از اهمیت ارتباطات گسترده میان حوزه های ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و مدیریت شهری سخن گفت و با اشاره به اینکه همه ما گردان هایی هستیم که استعداد لشگر شدن داریم، افزود: در صورت ایجاد ارتباطات گسترده تر میان این دو مجموعه، توان مسئولان علاوه بر خدمت رسانی در مقابله با دشمن نیز تقویت می شود.

وی در ادامه به اقدامات جهادی مدیریت شهری کرج در سطح شهر اشاره و بیان کرد: پشت این خدمات گسترده جهادی، نیروهای رزمنده انقلابی ایستاده اند و جا دارد از این نیروها در مجموعه مدیریت شهری قدردانی کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =