مهدی عطاءالهی - کراپ‌شده

مدیرکل حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج با اشاره به عدم ایفای تعهدات قراردادی از سوی شرکت پیمانکار کارخانه کمپوست، گفت: طبق رای هیات حل اختلاف ماده ۳۸ آیین نامه معاملاتی کلانشهرها پیمانکار باید کارخانه کمپوست را به شهرداری تحویل دهد.

مهدی عطاءالهی در گفت‌وگو با کرج امروز، در تشریح روند قرارداد کارخانه کمپوست با شرکت پیمانکار  گفت: در سال ۹۹ قراردادی میان پیمانکار و سازمان مدیریت پسماند با موضوع اجاره کارخانه کمپوست پس از رعایت تشریفات قانونی منعقد می‌شود اما شرکت طرف قرارداد به تعهدات قراردادی عمل نکرد و بر این اساس سازمان مدیریت پسماند پس از صدور اخطاریه و به علت عدم توجه به اخطاریه های صادره قرارداد مذکور از سوی سازمان فسخ شد.

این مسئول ادامه داد: باوجود اینکه فسخ قرارداد نیز از سوی شهرداری به شرکت یادشده ابلاغ شد اما اقدامی از سوی شرکت برای تخلیه و تحویل محل کارخانه کمپوست صورت نپذیرفت.

مدیرکل حقوقی و امور پیمان‌های شهرداری کرج اظهار داشت: بر همین اساس موضوع، در هیات حل اختلاف ماده ۳۸ آیین‌نامه معاملاتی کلان‌شهرها مطرح شد و بر اساس خواسته شهرداری و حسب تصمیم قاضی هیات، حکم بر تخلیه و تحویل محل مورد بحث به شهرداری صادر گردید که در مرحله اجرا است.

به گفته عطاءالهی در حال حاضر تحویل کارخانه کمپوست به شهرداری در هیات حل اختلاف تعیین تکلیف شده و شهرداری مکلف است که رای کمسیون ماده ۳۸ را به مرحله اجرا درآورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =