شهید

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از مراسم استقبال از شهید تازه تفحص شده، عیسی شجاعی درروز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه ساعت ۱۶ و سی از میدان شهدا به سمت امامزاده حسن (ع) خبر داد.

سید جواد موسوی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: جان نثاری در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب وظیفه تمامی اقشار جامعه است، بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آن‌ها در حقیقت بزرگداشت‌ ایمان، عشق و حماسه و کرامت انسانی بوده و حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.


موسوی با اشاره به وظایف و تکالیف در قبال شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند، گفت: این منطقه تمام تدابیر خود را جهت استقبال از شهید عیسی شجاعی تدارک دیده و آماده استقبال از شهید گرانقدر شده است.


وی استقبال از شهید گرانقدر عیسی شجاعی در این منطقه را از الطاف و ارزش‌های واقعی مسیر آزادگی عنوان و تاکید کرد: امروز با شرکت در مراسم تشییع و تجدید میثاق با شهدا، باید از آن‌ها درس بیاموزیم و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.


مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج افزود: مراسم تشییع شهید عیسی شجاعی در روز دوشنبه ۲۹ خرداد ساعت ۱۶ و سی از میدان شهداء به سمت امامزاده حسن (ع) برگزار می‌شود که شهرداری تمام تدابیر خدماتی این مراسم را پوشش خواهد داد.

شایان ذکر است، پیکر مطهر این شهید در زادگاهش طالقان طبق برنامه های اعلامی تشییع و تدفین خواهد شد.

منتشر شده  در تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =