3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: ارتقای کیفیت زندگی در محلات کم برخوردار، جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر همچنین رسیدگی به مشکلات ساکنین محلات کم برخوردار و ایجاد ارتباط مردمی از اولویت‌های شهرداری منطقه در سال جاری است.

حمید صفدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت رفع محرومیت‌زدایی در محله‌های کم برخوردار منطقه تأکید کرد: اقدامات محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات اهالی تا رسیدن نتیجه مطلوب و کسب رضایت مردم در تمامی محله‌های کم برخوردار این منطقه ادامه دارد.


صفدری با اشاره به نگاه ویژه شورای ششم و مدیریت شهری به محرومیت‌زدایی اظهار کرد: ارتقای کیفیت زندگی در محلات کم برخوردار، جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر همچنین رسیدگی به مشکلات ساکنین محلات کم برخوردار و ایجاد ارتباط مردمی از اولویت‌های شهرداری این منطقه در سال جاری است.


وی در ادامه به بخشی از اقدامات صورت گرفته در محله کم برخوردار شهرک ولیعصر (عج) – آق تپه، که طی ماه جاری انجام شد، اشاره کرد و گفت: عملیات جدول‌گذاری کانیو به‌منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی در برخی از خیابان‌های این محدوده از منطقه اجرایی شده است.


سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج با اشاره به اهمیت جمع‌آوری نهرهای فرسوده و جدول‌گذاری در خیابان‌ها افزود: عملیات عمرانی مذکور به‌منظور پیشگیری از بروز مشکلات آب‌گرفتگی، هدایت آب‌های سطحی و رعایت بهداشت و جلوگیری از بروز مشکلات زیست‌محیطی که باعث نارضایتی ساکنین شده بود، اجرایی شد.


صفدری اضافه کرد: معاونت عمران این منطقه ضمن شناسایی خیابان‌ها و معابر آمادگی کامل دارد تا نسبت به جمع‌آوری نهرها، جدول‌گذاری و روکش آسفالت اقدام کند.

منتشر شده در تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =