محمدرضا ناصرخاکی

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از احداث پروژه‌های اولویت‌دار با محوریت جمع آوری آب‌های سطحی خبر داد و گفت: به منظور رفع مشکلات آب گرفتگی بلوار جانبازان، بلوار شورا و همچنین انتقال آب، کلکتور مشترک برغان به خارج از محدوده حفاظت شده طراحی شده است.

محمدرضا ناصرخاکی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر گفت: این کلکتور به طول تقریبی ۳ هزار متر از ورودی پارک امید آغاز و به رودخانه کرج بعد از پل حامی منتهی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج همچنین افزود: احداث کلکتور دیگری نیز به طول ۳ هزار ۱۰۰ متر در بلوار ولیعصر در دستور کار قرار گرفته  که از زیرگذر ولیعصر و ضلع جنوبی اتوبان کرج _ قزوین واقع در منطقه ۴ آغاز و به نهر سیاه جوی در مجاورت آق تپه (منطقه ۳) منتهی می‌شود.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیمانکاران احداث کلکتور مذکور مشخص شدند و به زودی مراحل اجرای آن آغاز می‌شود، افزود: این پروژه به منظور هدایت آب‌های سطحی خیابان‌های منتهی به بلوار ولیعصر طراحی شده که در نهایت با اجرای کامل آن، معضلات موجود در مناطق ۳ و ۴ شهرداری کرج در محدوده بولوار ولیعصر رفع می‌شود.  
 

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: این دو پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار طرح جمع آوری آب‌های سطحی شهر کرج بودند و در بودجه سال جاری در اولویت اول اجرا قرار گرفته‌اند.

منتشر شده در تاریخ ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =