محمدرضا ناصرخاکی

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از اجرای طرح توسعه تقاطعات غیر همسطح خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها، گشایش ترافیکی در شهر ایجاد می‌شود.

محمدرضا ناصرخاکی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر گفت: برخی تقاطعات غیر همسطح در سطح شهر نیازمند به کارهای مکمل‌سازی دارد که از جمله آن می‌توان به اضافه کردن «لوپ»، «رمپ» یا ایجاد «پل جهتی»   به تقاطعات اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این امور توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال بررسی است، اضافه کرد: پس از بررسی‌های لازم، اقدامات مورد نیاز شهر جهت کاهش ترافیک اجرایی خواهد شد.

ناصرخاکی از جمله نتایج حاصل از مطالعات مذکور به لوپ شمال غربی تقاطع غیر همسطح ۱۲ فروردین (سه راه رجایی شهر) اشاره و بیان کرد: اجرای این لوپ، عملا مسیر شرق به جنوب را به سمت بلوار یادگار امام هدایت می‌کند و یکی از لوپ‌های مهم است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج همچنین افزود: با همکاری شورای اسلامی شهر کرج و مساعدت ویژه شخص شهردار فراخوان آگهی جهت تحقق این مهم زده شده و در جریان تشریفات قانونی اخذ پیمانکار هستیم.

ناصر خاکی در انتها تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری از این موضوع که پیمانکاران واجد شرایط طبق اسناد مناقصه شرکت کنند، استقبال کرده و تمام تلاش خود را جهت اجرای مناقصات بر اساس تشریفات قانونی و انتخاب پیمانکار به بهترین نحو به کار می‌گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۷ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =